03/29/2017 - چهارشنبه 9 فروردين 1396 ::
Menu

جزئیات خبر

بوی عید در میادین و بازارهای میوه و تره بار

با نزدیک شدن به آغاز سال نو تعداد مراجعه کنندگان به میادین و بازارهای میوه و تره بار به منظور خرید محصولات گوناگون افزایش قابل توجهی داشته است.

 به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین، قائم مقام سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار از اقدامات ویژه این سازمان با هدف پیشبرد هر چه بهتر طرح استقبال از بهار خبر داد و گفت: تلاش می کنیم با افزایش خدمات رسانی در میادین و بازارهای میوه و تره بار در روزهای پایانی سال رضایت شهروندان را همچون گذشته جلب کنیم.

میثم شکرچیان با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده در ستاد استقبال از بهار این سازمان اظهار داشت: فعالیت های گوناگونی در میادین 18 گانه و بازارهای تابعه آنها به منظور رفاه حال شهروندان صورت گرفته که از جمله آن می توان به افزایش پاکیزگی و نظافت در بازارهای میوه و تره بار،  مرمت و نوسازی های صورت گرفته  با هدف زیباسازی بصری و همچنین ارتقای سطح ایمنی بازارها با هدف جلوگیری از هرگونه مخاطرات احتمالی اشاره کرد.

وی افزود: ارائه تخفیفات ویژه برای خرید بسیاری از محصولات نیز از ابتدای نیمه دوم اسفند و با هدف خدمات رسانی مطلوب به شهروندان اجرایی شده است که با استقبال بسیار خوب شهروندان همراه بوده است. برای اعضای باشگاه مشتریان وفادار نیز 5 تا 10 درصد تخفیف ویژه علاوه بر تخفیفات موجود در نظر گرفته شده است. این باشگاه در تمامی میادین میوه و تره بار به منظور شناخت مشتریان ثابت مراکز خرید این سازمان و برقراری ارتباط بهتر با شهروندان ایجاد شده است.

شکرچیان از افزایش مناسب سازی بازارهای میوه و تره بار برای تسهیل خرید جانبازان و معلولان خبر داد و خاطرنشان کرد: انجام عملیات عمرانی و به کارگیری المان های استاندارد نظیر نصب دستگیره،احداث رمپ، اصلاح شیب و ... از دیگر اقداماتی است که در ایام پایانی سال توسط سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار انجام گرفته است.

 گفتنی است طرح استقبال ازبهار این سازمان به منظور فراهم آوردن رفاه حال شهروندان از 15 بهمن آغاز و تا 31 فروردین ادامه خواهد داشت .

 

  نظرات